Office 2016 helyesírás ellenőrzés

Saját szótár fájl létrehozása

 

Új saját fájl létrehozása:

Nyisd meg a Word-öt, majd menj a Fájl menüre. Válaszd a Beállítások parancsot, majd a Nyelvi ellenőrzés parancsot keresd ki.
Itt a Helyesírás-ellenőrzés a Microsoft Office-alkalmazásban résznél kattints a Saját szótárak... gombra. A Minden nyelv részben kattints egy elemre,
ekkor aktívak lesznek az ablak gombjai és kattinthatsz az Új... gombra.

Új szótár létrehozása

Ha nem akarod, hogy az Office saját mappájába mentse a fájlt tallózd ki a helyet, ahová menteni szeretnéd a fájlt és adj nevet neki.
Majd miután kész vagy jelöld ki az új szótárat és kattints az Alapértelmezés módosítása gombra.

Alapértelmezés kiválasztása

Ekkor az Office program minden új szót ebbe a fájlba ment.
A beállítást csak egyszer kell elvégeznünk és az összes Office alkalmazásban használhatjuk saját szótárunkat.

Ehhez kapcsolódik:

Word tippek